Hallo ieder...al vijf jaar Toon...en redelijk tevreden...wat mij al die tijd verbaasd is het volgende...
we beschikken over vloerverwarming twee radiators....die slaan dicht op 19 Gr...daarna toon incl cv op na 20 Gr...water aanvoer 60 Gr..Intergas ketel..
temp instelling op Toon in de nacht 18 Gr...overdag 20 Gr..nu komt het...
in de ochtend als ik weg ga ..staat toon op 17.5 Gr...geen vlam te bekennen...je zal zeggen ..toon houd het op 18 Gr....nope...ook de ingestelde temp van 20 komt nooit overeen...voorbeeld..om 1100 20 Gr...toon op 1 graad per uur...om 1130 komt regelmatig voor 19.5...dan rond 1300...ja we zijn er...vloerverwarming uit...alleen op radiators..ivm langzaam opwarmen...een maand gedaan...precies het zelfde...aanvoer op 80 Gr gezet...nooit heeft toon in al die jaren op tijd zijn ingestelde temp gehaald....hangt niet in zon of tocht..bij onze vorige was het altijd warm op de ingestelde tijd...heb het idee dat Eneco mij en andere gas door onze neus boren...want ik gebruik hierdoor meer...het wordt behaaglijk warm...maar ik wil om 1100 dat mijn huis 20 Gr is...met of zonder vloerverwarming....en in de nacht 18 Gr...waarom kan Toon dit niet...het is een slimme thermostaat zeggen ze...nou dat slim kan wel weg...op nacht temp gaat goed..2200 uit na 18...perfect..maar houd het niet op 18...wie O wie heeft hier een antwoord op