Sedert de jaarwisseling zie geen jaarverbruik meer op mijn toon. Ik heb van alles al gereset maar werkt gewoonweg niet. Balen, ik kan nu niet de tussenstand zien van deze maand. Iemand hetzelfde probleem? Wat te doen?
Oudenbarend Hi,
Heb je nog wel een Toon abonnement actief op de Toon?
Makooy even gecheckt maar ja hoor staat gewoon nog bij mijn gegevens, zou ook vreemd zijn als dat zomaar uit zichzelf zou stoppen maar goed je weet inderdaad maar nooit.
@Oudenbarend Wat doet het dan niet precies?
Normaliter staat er op het scherm van de toon een duimpje als je minder hebt gebruikt in de betreffende maand waarin je zit of een uitroepteken als je meer hebt gebruikt dan ingeschat. Sinds 1 januari staat er niets meer ik kan derhalve dus niet zien of ik meer of minder heb gebruikt deze maand dan ingeschat. Dat is eigenlijk de functie die ik het meest gebruik.
Neem even contact op met Eneco Klantenservice. mogelijk kunnen zij op afstand zien wat er mis gaat.
Ga ik doen, thnxs!
Ik heb hetzelfde probleem; had de klantenservice een verklaring?