Hallo, bij mij wil het helaas niet vlotten. Ik heb een RPI 3B+ waarbij ik de ingebouwde wlan0 gebruik + ethernet poorten.
Ik heb de handleiding gevolgd voor een routed AP en de stappen voor het rooten. Alleen mijn AP stopt met functioneren zodra ik het script uitvoer (random binnen 1 minuut tot een paar minuten). Ik heb mijn telefoon ook verbonden als test, de ping naar bijv. 1.1.1.1 valt dan ook weg terwijl het AP wel blijft uitzenden, zodra ik de wifi op mijn telefoon verbreek, kan ik ook niet meer opnieuw verbinden, hij probeert dan 1 sec. te verbinden en stopt dan weer met connecten.
De AP blijft meerdere uren stabiel draaien met mijn telefoon + Toon verbonden. Maar zodra ik het script uitvoer, krijg ik de problemen.
Geprobeerd met Debian Buster incl. alle updates en geprobeerd met Debian Stretch. Iemand een tip waar ik moet zoeken? Als leek zijnde had ik het root-toon script copy paste gedaan tm regel 44 als test, maar dan gaat het ook al fout , dus ik verwacht dat er daar iets in zit wat bij mij niet goed gaat.