Onze Honeywell draai thermostaat uit het jaar kruik is kapot, zo’n goudkleurige. nu vond ik net een Toon in de kast, zou ik die kunnen gebruiken als vervanging? ik begrijp dat ik dan natuurlijk niet alle toepassingen kan gebruiken.
Ja die kan je wel gebruiken, mits de toon geactiveerd is ander moet je een abonnement nemen om een code te krijgen (deze kan je later weer opzeggen als je wild) of laten rooten.
Daan Zonder activatie kan je de toon als domme thermostaat gebruiken. Maar dan zie je wel constant 'ik wil geactiveerd worden' voor je neus staan :-)
Grappig dat je zomaar een Toon in de kast vind terwijl je nog zo'n oude thermostaat had :-) Naast de toon heb je ook een toon-keteladapter nodig. Die geeft stroom aan de toon en stuurt uiteindelijk de ketel aan. Heb je die liggen? Die moet dan bij de ketel tussen de draden uit de ketel naar de thermostaat aangesloten worden.
@Esther Zou moeten kunnen, let er alleen even op of je hem aansluit als "aan/uit" of "modulerend". Bij sommige cv-ketels is daar de aansluiting anders voor.
Hoe de Toon aangesloten kan worden kan je terug vinden op https://toonwiki.nl/