Hallo, sinds kort kan ik mijn Toon niet meer benaderen met mijn iPhone of iPad. Met de laptop lukt dit nog wel. Zou dit te maken kunnen hebben met een update van de iphone en iPad? Zoja, weet iemand of dit op te lossen is? Ik krijg de foutmelding: Fout: 'geen toestemming om beperkt toegankelijke netwerkpoort te gebruiken'. Graag jullie reactie en alvast bedankt!
Bedoel je met de Eneco app of via toonmobile?
Daan Hoi, ik bedoel via toonmobile
Kan die melding nergens vinden. Klinkt alsof de iphone/apple het blokkeert om authenticatie over niet-beveiligde poort 80 te doen.
Dat denk ik ook. Is daar een oplossing voor?
Verbaasd me dat nog niemand anders het opgemerkt heeft. Kan ook nergens een verandering van beleid bij apple vinden.
Eventueel zou je HTTPS op de toon kunnen aanzetten maar dan zal ook wel een trusted certificaat nodig zijn. Dat wordt wat te veel voor een simpel projectje als dit.
Bij mij werkt het gewoon zowel iPad als iPhone. En inter ip en extern ip adres.
Daan welk commando geef jij
Bij mij ook. Op alle ipads, iphones, pc’s enzovoort. Staan jou ipad en iphone in beheer van een organisatie misschien die wat rechten heeft beperkt (school, overheid, bedrijf)?