Bastel-Opa Daan Hallo Daan, heb zojuist een Toon 2 met display in spiegelbeeld binnen. Het probleem is ogenschijnlijk opgelost door de displaykabel opnieuw aan te sluiten. Loopt nu al een tijdje goed. Zal nog wat langer testen en je laten weten wat het uiteindelijke resultaat is. Groet: Bastel-Opa
Daan Bastel-Opa Deze moet gewoon te rooten zijn. Waarschijnlijk heel geduldig zijn. Er zijn twee soorten moederboard dacht ik.
Bastel-Opa Daan Hallo Daan, Je pakje is aangekomen. Ik kan op MP niet antwoorden want mijn account is om onduidelijke reden geblokkeerd. Hartelijk dank voor de surprisebox. Groet: Leen
Bastel-Opa Bedankt voor je antwoord. Ik heb al heel lang gewacht maar zal hem nog een paar dagen laten staan op mijn eigen wifi en niet via de hotspot. Het spiegelbeeld-display lijkt nog steeds goed te gaan. Groet: Leen
Bastel-Opa Goedemorgen Daan, het spiegelbeeld-effect blijft weg dus ik neem aan dat het opgelost is. Heb je nog nagedacht over mijn vraag of ik een moederboard van je kan overnemen? Ik kan je fotos sturen van mijn board. Hoor 'graag van je. Groet: Leen
megaman144 ik heb heb het opgelost door er een usb toetsenbord aan te sluiten en dan op nieuw opstarten. Alleen het komt soms nog terug.
oepi-loepi Ai, prive berichten staat uit. Doe maar even via marktplaats bericht (even zoeken in markktplaats naar oepi-loepi)
oepi-loepi Ik wil hier eigenlijk ook geen advertentie gaan plaatsen maar als je in mp zoekt in het zoekvak op “oepi-loepi” dan vind je mij.