Hallo allemaal,
onze toon blijft maar opnieuw opstarten. Ik heb alle door Eneco aangedragen opties al geprobeerd en ook een nieuwe ketelmodule mogen ontvangen.
wat mij erg opvalt is dat wij deze storingen iedere keer hebben als Eneco een update gedaan heeft.
bijvoorbeeld met Pasen. Dat de gebruiksmeters op toon de vorm van een paasei hebben.
Wij heb dit aangegeven bij Eneco maar dit kan niet zo zijn zeggen ze.
de optie die we nu krijgen is een nieuw contract afsluiten voor 4 jaar om toon2 te mogen ontvangen.
Ik heb de toon voor de foutcode d03 die ook continu blijft komen een vast ip in de router gegeven maar ook dit werkt niet.
ook hebben wij fibaro rookmelders gekoppeld aan de toon.
nu twijfel ik of ik wel weer een vier jarig contract af wil sluiten. De eerste aanschaf van toon (dit is onze 2e) was het een contract van 2 jaar, de 2e was het 3 jaar en nu dus al 4 jaar. Ik vind dat zelf een beetje overdreven. Zeker gezien de huidige energie transitie.
mijn vraag is. Hebben jullie nog een idee wat ik kan proberen om de boel werkend te krijgen. Ook de ketel wordt continu opgestart door de herstart van toon.
mijn tweede vraag is. Zijn er alternatieven waarop de rookmelders ook gebruikt kunnen worden?
alvast dank voor de hulp.
mvg. Rene