omdat er de laatste tijd nauwelijks nieuwe functionaliteit bij komt misschien 😉?
5.39.7 fixt het vaak automatisch opnieuw opstarten van het display. En zou ook wat aan de waterdruk weergave moeten doen. Voor de rest zal er geen wijzigingen.
mAiden zeker naar tevredenheid geholpen mAiden thx. Had je ook nog een berichtje gestuurd over een U-Boot 2010.09-R10 (Dec 14 2015 - 19:28:18) waar ik niet in kom :-(
Ik neem aan dat je wil gaan rooten? R10 kan je wel een Pi doen. Beschrijving staat op domotica forum.
@MVDH graag on-topic blijven.
Rooten wordt niet besproken op dit forum zoals je in een statement hier (https://toonforum.nl/d/12-hoe-root-je-een-toon) kan lezen.
Vandaag versie 5.41.1 bij mij geïnstalleerd. Iemand een idee wat de vernieuwingen zijn?
Nee helaas houdt Eneco dat nog altijd stil voor hun gebruikers. Maar zoals al een hele lange tijd zal er voor de gebruiker zelf waarschijnlijk niks zichtbaars gewijzigd zijn. In ieder geval niks nieuws, hooguit een bugfix.
Vandaag een nieuwe software versie: 5.43.2. Ditmaal mét een mededeling wat de wijziging is! Toemaar, Eneco gaat er op vooruit. Nieuw is de "Slim verwarmen tegel". In het Slim verwarmen overzicht presenteert Toon elke week je verwarmingsscore. Hoe heb je gestookt i.r.t. de week er voor.
thehognl dat vroeg ik me ook, net als velen anderen denk ik. Snap niet dat Eneco daar niet mee mee doet.
Vandaag versie 5.46.4 geïnstalleerd. Jammer genoeg weer zonder mededeling wat de vernieuwing is 😅
Software 5.49.16 is uit. Wat er nieuw is geen idee maar staat er weer netjes in en alles werkt nog steeds goed.
michel30 5.49.16 heeft gezorgd voor nieuwe VPN sleutels voor alle toons
Er zit wel een bug in deze versie. Op het tabblad "Details" bij Statusoverzicht zie je bij de kosten in € de tekst NaN staan. Heb ik al contact over gehad met Toon support die dit wijten aan deze uitgeleverde versie.
Aaipad zie je die bug nog steeds? Ik zie namelijk ook bij de inschatting voor hele maand: NaN Euro NAN kWh
Niet echt een bijzondere update dus......sla ik deze even over.
ik kan me de laatste bijzondere update niet meer herinneren...
Toonz en dat te bekenen dat de toon2 zoveel extra features heeft die nog steeds niet gebruikt worden (co2 sensor, light sensor, aanwezigheids sensor, proximity sensor en ik vergeet vast nog wat)
Robert66 ja, is nog (steeds) niet verholpen...
Aaipad ok, dan weet ik dat het probleem niet bij mij zit:-) dank
Aaipad nu wel (na de update die ik net heb geinstalleerd)
Robert66 het probleem is nu opgelost volgens mij, na de laatste software update die ik net heb geinstalleerd
Robert66 Ik heb nog niets aangeboden gekregen.....of is de nieuwe versie voor Toon 2 bedoelt.