Het beeldscherm gaat nu na 1 uur automatisch op zwart nadat de Toon op nachtstand gaat. Kan ik ergens in een script dit aanpassen naar bv anderhalf uur of 2 uur.? Het betreft een Toon 1 en ik heb WinSCP op de laptop zitten en mijn buurjongen wil mij hiermee wel helpen.
Je zou denken dat het volgende moet werken maar dat is echter niet het geval.. de waarde wordt weer automatisch naar 60 minuten gezet.
/HCBv2/config/config_qt-gui.xml en dan <timeBeforeScreenOffInMin>60</timeBeforeScreenOffInMin> aanpassen
oepi-loepi we gaan het eens proberen, dank je wel.
Helaas, het mocht niet werken. We hadden hem verandert naar 90 minuten en de Toon ging net als anders na 60 minuten op zwart. De regel staat nog wel op 90 in de Toon. <timeBeforeScreenOffInMin>90</timeBeforeScreenOffInMin>
Prippie En na het aanpassen een herstart? Dan verwacht je dat de Toon de configuratiebestanden weer in moet lezen, lijkt mij. Controleer wel of na de herstart de aanpassing naar 90 minuten er nog in staat. Het is het proberen waard 🙂
Edgario uiteraard ook een herstart gedaan, gisteren nogmaals gekeken en de regel stond nog op 90 maar na 60 minuten gaat het beeld toch op zwart. Tis niet anders.