Dit bericht past in Techniek Software Algemeen Rooting.
Dit is mijn ervaring en wat is er gebeurd en gedaan.
Toon die heeft een update gehad Oké geen probleem.
Het water in de badkamer en in de keuken komen niet op temperatuur.
In de badkamer en nieuwe thermostaatkraan voor de douche vervangen.
Het water kwam niet op temperatuur tijdens het douchen het was niet koud maar ook niet warm.
Er loopt een blauw draadje en een rood draadje van de cv-ketel naar de ketelmodule,
Het rode draadje heb ik losgehaald en ik had gewoon weer volop heet water in de badkamer en keuken.
De Cv-ketel heeft een grote onderhoudsbeurt gehad.
De Cv-ketel monteur die zegt het ligt aan Toon.
Eneco gebeld en tijdens het gesprek met Eneco, Hebben we samen uitgezocht wat het zou kunnen zijn.
Het rode draadje weer vastgemaakt.
Ik moest mijn verwarming uitzetten van de woning om dus heet te kunnen douchen.
Dat hoort zo niet te gaan.
Het moet gewoon allebei aankunnen, verwarming van het huis en verwarming van de badkamer op juiste temperatuur. Zij zegt het ligt niet aan Toon, Zij zegt het is waarschijnlijk Cv-ketel kleppen die niet goed werken.
Maar dat geloofde ik niet omdat de cv-ketel net een groot onderhoudsbeurt heeft gehad.
De Eneco telefoniste zegt wat je ook zou kunnen doen is, de ketelmodule vervangen.
Ik krijg de gratis ketelmodule de volgende dag al thuisbezorgd.
Ik heb de ketelmodule aansluiten in 1x keer op de juiste manier.
Drie lampjes, twee waren direct groen en de middelste na een paar seconden toen Toon klaar was met opstarten.
Zie op de foto hoe u de ketelmodule moet aansluiten, let goed op de kleuren.
Het leek erop in de eerste instantie of alles gewoon goed werkte, maar dat was dus niet het geval, de temperatuur was nog niet echt zoals het behoorde te zijn terwijl de cv-ketel temperatuur instellingen op maximaal stond.
Ik ben naar Toon gelopen en ik heb daar zoals op de foto's ziet naar de instellingen gegaan en de watertemperatuur veranderd en nu werkt alles gewoon zoals behoort te werken. Dus ik ben weer happy
Ik ben bijna 62 jaar, en ik ben heel mijn leven al klant van Eneco en dan zal ik ook blijven gewoon een goed bedrijf.