Lang verhaal kort, is het mogelijk om de bestanden die in de HCBv2 map staan ergens te vinden. Heeft iemand deze voor mij? Of hoe kan ik deze opnieuw erin zetten. Door een typfout is dus die gehele map leeg gemaakt. ( Niet door mij) Ik heb de versie 6.1.8. erop staan
Als het een toon 1 betreft dan kun je een complete firmware restore doen via jtag (recovery)
Ja dit is een Toon 1, heb je wat meer informatie voor mij? ik heb een USB-JTAG interface kabel. ik denk dat het voor mij makkelijker is om de map+bestanden opnieuw erin te schieten via winSCP. aangezien de Toon wel nog in de ssh komt. maar hij laad niet meer door bij reboot(schermpje)
Met alleen een usb jtag, lukt het niet. Waarschijnlijk gaat knip en plak werk niet lukken. Een complete recovery is beter, en je kunt gelijk de firmware downgraden. Hierdoor heb je iets meer geheugen over.
Zou je me toch kunnen voorzien van die bestanden. Kan ik dat proberen. Met die jtag is me denk ik net wat te lastig
Ben je dit allemaal kwijt? De bestanden in de map zijn speciaal voor jou toon, overzetten werkt niet.
Ja idd, die ben ik allemaal kwijt
https://github.com/IgorYbema/ToonRecovery?search=1