Hoe sluit ik mijn toon 1 aan op mijn ketel Intergas combi kompakt hre 28/24 ? Welke draden waar?? Alleen op nr 11 en 12 ? Of moet er nog een draad veranderen van plak? Wie kan mij helpen??
11 en 12 en GEEN bruggetje tussen 6 en 7. Verder maakt het niet uit welke draad waar op de ketelmodule (is ompoolveilig).
oepi-loepi hoeft er verder niets veranderd te worden??
Nee hoor, de toon kan gewoon opentherm sturen en jouw ketel vraagt op 11 en 12 ook opentherm. Moet dus lukken.
Dus de draden op de ketelmodule waar ketel bijstaal aansluiten op 11 en 12 van de ketel, de draden op de ketlmodule waar thermostaat bijstaat aansluiten op de thermostaat en daarna de adapter van de ketelmodule aansluiten.
oepi-loepi het werkt helemaal goed thx.enig idee hoe ik een gerookte toon 1 buitenshuis kan bedienen??
Skywalker2022
In je router het IP-adres van de toon port forward met poort 80
Dan gebruik je het IP-adres van je huis, met daar achter :80/mobile.
Dus als voorbeeld. 24.23.23.23:80/mobile
Precies
Toon 1 werkte 2dagen en ging op zwart en blijft zwart ketel werkt nog wel op ronde honnywel.wazig dit.iemand een idee?
Toon is orgineel en niet reroot
Even meten of je nog 24v uit de keteladapter naar de toon krijgt. Geen 24volt? Dan keteladapter of voeding defect. Wel 24volt? Dan toon zelf stuk. Is wisselspanning dus wel je meter goed instellen.
Ik ga kijken of het daar aan ligt.ik heb de toon net bij ander aan muurplaat geklikt en start gewoon op
Dan is je adapter bij de ketelmodule los of defect, ketelmodule defect of bedrading tussen de ketelmodule en muurplaat niet goed aangesloten.