tychop Hier precies hetzelfde, temperatuursettings weg, geen enkele info meer in de app, t is nu gewoon een hele dure domme thermostaat.

Zou Eneco zijn gehackt? Mogelijk is dat de reden dat er nul, nul info naar buiten komt.
Vandaag wederom al mijn TOON temperatuur settings weer op 6 graden terecht gekomen. Maar weer aangepast.
Dit heb nog nooit meegemaakt, dat een storing zo lang moet duren en men gewoon de oplossing niet weet.

Luitjes, hier een ervaren probleem eigenaar als Toon gebruikers,, zo'n 13 maanden.
De fout boodschap van D03 storing is algemeen, staat er al 13 maanden en is niet gewoon op te lossen anders dan een nieuwe Toon te kopen, wel voor een redelijke prijs met aftrek van abonnement

Nu met een hagelnieuwe Toon die goed werkt val ik met mijn neus in de boter met verbindingsproblemen met de app, wat iets anders is dan de D03 op de Toon, gewoon afwachten op de reparatie.

1 opsteker met alle verbindings problemen werkt de Toon altijd nog als pure thermostaat, u zit niet in de kou.

Anjo heb net de Android versie 14 geïnstalleerd, zowel voor als na de installatie verbindingsproblemen, daar ligt het dus niet aan

Bij werkt de toon app ook niet meer, evenals thermostaat zelf, althans het programma werkt niet/

Toon van Eneco, alleen maar ¿?¿¿??¿????¿???????

Hoi alle gedupeerde Eneco Toon gebruikers. Ik een van de eerste Toon gebruikers en inmiddels na mijn verhuizing met de tweede Toon en al vijf jaar in gebruik. Nog nooit problemen wil een keer met instellingen maar altijd goed geholpen door Eneco. Maar nu niet meer. Wat is er toch met Toon van Eneco??????????

Tip voor Eneco, hou de Toon gebruikers via de media op de hoogte, anders gaan er veel klanten afhaken. En komt het überhaupt nog wel goed met de Toon, laat het eerlijk weten en laat ons niet urenlang aan de telefoon zitten zonder te woord te staan. Laat wy van jullie weten.

egbec01 daar kan ik geen uitspraken over doen. Helaas is de problematiek van eneco niet voor ons controleerbaar.

Het lijkt erop dat de TOON app het weer doet. Tenminste bij mij werkt de TOON app sinds gisterenavond weer zoals het hoort.

Ja mensen gisteren avond een wonder, de Toon App doet het weer. Nu afwachten of hij het blijft doen, was wel een heftige storing. Heb in het bestaan van de Toon nog nooit zo lang problemen gehad. Maar goed complimenten voor de technische mensen van Eneco.

Het werkt inderdaad weer.
En de verbruiks grafieken zijn op normale snelheid nu. Dat was voorheen altijd een drama.

Het lijkt op een tijdelijke opleving. Bij mij doet de TOON app het al sinds de middag niet meer.
Krijg geen enkele communicatie meer voor elkaar.

De Toon app doet het weer maar laat alleen statistieken zien. De bediening van de Toon is niet zichtbaar.
Hopeloos.

Bij mij kan Toon op de app alweer geen gegevens ophalen, het wordt nu wel heel vervelend na de laatste storing die ruim een week heeft geduurd..

• AJJ replied to this.

AJJ
    En werkt weer, knipperlicht apparaat zo en weinig betrouwbaar

6 days later

Toon lijkt nu goed te werken, hoewel de klok 6 min achterloopt.
    Maar app geeft nog steeds geen statistieken en bediening Toon vanuit de app werkt ook niet.
    Inloggen op de app, op een andere iPhone, lukt niet. Af en toe een melding in de app dat er technische problemen zijn…..