Beste allemaal,
Ben nieuw op dit forum. lees het wel af en toe. heb nu echter mijn neus vol van ENECO. Met name TOON- uiteraard.
Sinds enkele maanden krijg ik geen inzicht meer op mijn IPhone, en mijn IPad, van de actuele gegevens van mijn zonnepanelen, actueel gebruik van gas en elektriciteit. Als ik de actuele gegevens opvraag op mn mobiele apparaten krijg ik alleen vogels tee zien en een mededeling dat het ff misgaat. Nu al meerdere maanden. Deze gegevens worden echter wel op TOON zelf actueel doorgegeven. Ik heb al meerdere keren de TOON- app opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt dus ook niet.
Eneco zegt dat ze er vanaf weten maar op iemand zitten te wachten die dat voor hun op kan lossen.........
Op mijn bezwaar, dat ik wel elke maand E 4,50 moet betalen voor het abonnement, Krijg ik doodleuk het antwoord van <edit: naam verwijderd door oepi-loepi> dat er nog andere functies op de TOON zijn, die wel worden doorgegeven. LEUK. Dat klopt wel,- maar dit is uitermate dom en onprofessioneel. Als ik zo met mijn eigen klanten zou omgaan.........
Stel dat ik een woning ga installeren en na afloop zou zeggen,- de bel doet t niet.... Maar de verlichting in de kamer doet t wel..... dus maak je niet druk. Mag ik nu ff afrekenen?