Ik heb de toon app afvalkalender geïnstalleerd en 22 als bedrijf geselecteerd. https://oisterwijk.afvalstoffendienstkalender.nl/ is de verwerker. Dan zou ik een html pagina moeten opslaan van mijn leverancier via rechtermuistoets op de website en dan opslaan als webpagina. Dat genereerd een map met bestanden. Hoe krijg ik dit werkend?
Die map met bestanden kan je negeren, Naast de map (niet in de map) heb je als het goed is ook een file met dezelfde naam als de map met extensie .html. Dat bestand moet je hebben.
Ik heb dit bestand geupload, maar daar staat dan maar 1 maand in omdat de website het per maand plaatst. Maar de App laat nog steeds geen datums zien. Mogelijk is de website niet meer compatibel met de App.
Ik moet de plugin hiervoor aanpassen.....wordt vervolgd
Toonz We wachten met spanning af. Alvast bedankt voor je inzet !
De nieuwe plugin staat online voor provider 22, ga even naar het instellingen scherm van de app en hij wordt automatisch opgehaald.
Gr. Toonz
Is er ook een plugin voor 4 ( cyclus )
Mvg
Jazeker, dat is er een van het eerste uur. Cyclus is afvalverwerker nummer 4 (kies 4 in het instellingenscherm van de app en volg de instructies daaronder)
Provider 22 werkt! Super gedaan weer.