Mijn buren hebben sinds kort een open haard in gebruik die precies tegen de wand staat waar mijn Toon hangt. Daardoor wordt de muur warm, waardoor de temperatuur van de Toon oploopt naar zo'n 25 graden, met als gevolg dat mijn CV-ketel (met de in het Toonprogramma ingestelde temperaturen, tot maximaal 21,5 graad, niet meer aanslaat.
Mijn Toon moet daarom (een paar meter) verplaats worden. Het kabeltje van de ketelmodule verlengen zou kunnen maar is natuurlijk heel lelijk; een kabeltje dwars over de muur van de oorspronkelijke inbouwdoos naar de nieuwe locatie.
Mijn vraag is nu "hoe communiceert de ketelmodule met Toon? Gaat deze ook over het kabeltje van de ketelmodule naar de Toon of loopt hierover alleen de stroomvoorziening van de Toon?".
Met andere woorden: kan ik volstaan met het aanschaffen van een losse adapter voor de stroomvoorziening van de Toon en blijft de communicatie met de ketel in stand of moet ik een andere oplossing vinden voor mijn probleem. (En wie weet er in dat geval een goede (simpele) oplossing.
Nb. uitfrezen van een nieuw kabelgootje in de betonmuur is op dit moment (net na een verbouwing/herinrichting) niet echt een gewenste oplossing.