Ik krijg er wat van. Al dagen doet de app het niet meer bij mij. Ik las dat je dan de Toon moet resetten. Dat deed ik. Hij deed daar lang over en bleef hangen. Toen las ik dat je het knopje onderaan moest indrukken. Gebeurde hetzelfde. Ik las dat je de stekker eruit moest halen van de Toon bij de cv. Ook gedaan. En toen? Dat ding bleef zwart. Niks meer mee te beginnen. Ik bellen. Ja , je moet ook de cv resetten. Gedaan. Gebeurde helemaal niks. Gisteren gebeld dat hij niks meer doet en ik zou voor een afspraak gebeld worden. Vandaag helemaal niks gehoord!!!!! Dat is toch niet normaal? Ik kan helemaal niks met de cv nu. Eneco kan het blijkbaar geen moer schelen. Hebben meer mensen hier last van? En is er ook al weer dagen een app storing?
Ik neem aan dat je eneco bedoeld. In de beschrijving zie ik dat je de stekker bij de cv hebt uitgetrokken. Die moet je daarna ook weer terugdoen.
Als dat niet werkt dan is mss de ketlmodule of adapter defect.
Inmiddels hangt er een nieuwe Toon. Die andere was blijkbaar al kapot 🙂.