Hoi, nieuw hiero en ben ook zojuist geroot. Ik wil zeggen dat als je net als mij ook al wekenlang getobd hebt met de vraag waarom je maar geen of blijvende WiFi kan krijgen op je Toon 2; oplossing is simpel: just root it. Ik kwam op deze site terecht nadat ik uiteindelijk maar ben gaan zoeken op het net wat een oplossing zou kunnen zijn. Kwam hetzelfde probleem hier tegen maar zonder oplossing. Toon heeft verbinding met de Access Point, kreeg ook netjes een redirection voor het DNS van Google naar mijn eigen DNS-server en een verbinding op 443 naar het IP-adres van mijn ISP. Verder kwam ie niet. Ws liep de Toon vast op de VPN verbinding van een van de servers die Eneco hanteert. De Toon-app werkte; ik kon er gewoon bij; maar de melding 'Geen verbinding met het internet' bleef mij maar irriteren. Stond zelfs op het punt eentje via MP te gaan aanschaffen. Het rooten ging me eigenlijk vrij simpel af; zelfs met de laatste firmware erop. Hoefde niet te downgraden. Maar goed, dat dus; wou ik effe kwijt. Nou ga ik eens kijken wat ik er allemaal op kan smijten. Zag al een hoop leuks. Waaronder HA.
Groet