Hallo allemaal,
Sinds enige tijd heb ik met Toon het fenomeen dat hij niet meer goed (of helemaal niet) luistert naar
mijn instructies via de app. De CV aanzetten via internet werkt vaak niet meer.
Vreemd genoeg komt mijn realtime verbruiks informatie wel gewoon door in de app dus de verbinding lijkt in orde.
Meestal moet ik 2 a 3x mijn instructie herhalen in de app. Dus als de Toon thuis op 'WEG' staat en ik wil de ketel starten vanaf buiten dan moet ik 2 a 3x op 'COMFORT' klikken alvorens Toon reageert.
Wanneer ik de eerste keer klik op 'COMFORT' (of THUIS) zie ik de APP op mijn telefoon na 5 seconden weer terug springen op 'WEG'.
Thuis ook getest en ik kan zien dat de Toon inderdaad niet altijd reageert op de app.
Reset's en even stroomloos maken hebben geen effect. De APP op mijn telefoon verwijderd, cache geleegd etc maar ook dat werkt niet. Internetverbinding is in orde; ook qua port-forwarding etc (anders zou de Toon na 3x herhalen immers ook niet reageren). Overigens werkt handmatige bediening op Toon aan de muur zelf wel goed.
Herkend iemand dit probleem ? Of nog beter: Heeft iemand de oplossing ?
Anders kan ik mijn abonnement op Toon net zo goed opzeggen ;-)
Thanks
Peter