Na aanschaf warmtepomp met eigen gateway is mijn Toon2 werkeloos. Zou deze wel graag willen inzetten als goede P1 meter met mooie grafieken en ook de overige apps willen gebruiken, zonder de ketelmodule te installeren. Is dit mogelijk?!!
Ja dat kan. De ketelmodule is nog wel nodig voor de stroomvoorziening naar Toon maar hoeft niet aan een CV ketel/warmtepomp te worden gekoppeld. De connectie met de P1 poort kan ook gewoon blijven. Als je Toon geroot is kan je het homescreen aanpassen naar 6 tegels zonder thermostaatpanel (die heb je toch niet meer nodig in jouw geval)
Dank Toonz, Ga er meteen mee aan de slag want mis - na 3 dagen warmtepomp- toch al de info die ik via mijn Toon2 kreeg!
Wil inderdaad wel van het thermostaatdeel af, zonder temperatuurmeting ruimte te verliezen! Hoe doe ik dat voor het homescreen?
Is jouw toon geroot? Dan kun je via de toonstore de thermostatplus app installeren. In de instellingen van die app kun je vervolgesn kiezen voor 6 tegels. Daarna kun je de app weer verwijderen via de toonstore.
of de app niet verwijderen en 1 tegel ervan gebruiken voor het tonen van de kamertemperatuur