Bij mij zit de toon in mijn abo. en bij een verbouwing is er een barst in de scherm van mijn toon gekomen, weet er iemand of ik bij de eneco gewoon om een andere kan vragen?
Mvg,
Eddie

Hallo @eddieveer,

Je kan het allicht vragen aan de Eneco Klantenservice. Mijn ervaring is dat je dan een nieuw abonnement moet afsluiten of voor de vervanging moet betalen.

Heb je al eens op marktplaats gekeken voor een nieuw scherm?
De gegevens er op kunnen niet worden overgezet helaas maar dat is ook het geval wanneer je een nieuwe Toon of ander scherm van Eneco krijgt/koopt.

Ik zie hier een los Toon1 scherm voor 20euro staan:
https://link.marktplaats.nl/m1534983659

    Makooy
    Hoi Makooy,
    Bedankt voor je antwoord,ik ben zelf niet zo handig om de scherm te vervangen maar zal dan toch maar eens eneco bellen mijn contrakt loopt in november af misschien kunnen iets voor me doen.

      eddieveer Het scherm vervangen is eigenlijk heel simpel. Linkerhand de linkerzijkant van de Toon vastpakken en met de rechterhand de rechterkant.
      Dan iets naar voren trekken zodat die uit het frame klikt, dan iets omhoog halen en klaar 🙂

      Gevalletje verzekering lijkt mij... per ongeluk een bal tegen aangegooid of zo.????

      "Kan de monteur Toon niet meer repareren? Dan krijg je een nieuwe Toon van ons als hij nog geen 2 jaar oud is en de fout niet bij jou ligt. In andere gevallen kost het je de voorrijkosten én een nieuwe Toon, samen € 145."

      Een paar voorbeelden van situaties waarin je geen recht (meer) hebt op garantie:

      • Als je Toon zelf open hebt gemaakt;

      • Als er een monteur aan je Toon heeft gewerkt die niet door Eneco is gestuurd;

      • Als je Toon behandelt met vloeibare schoonmaakmiddelen of vloeistoffen;

      • Als je updates van een ander bedrijf op Toon zet;

      • Als je de ventilatieopeningen van Toon niet openhoudt

      Wellicht dekt je inboedelverzekering de schade?

      Write a Reply...