Goedenavond,
heb sinds vorige week een rooted Toon. Nu werkte die met de app eerst prima en ook via ip/mobile werkte die prima. Maar nu kan ik al een paar dagen geen contact meer krijgen zowel via de app niet als via ip/mobile niet.
Wat ik zelf geprobeerd heb is een reboot van de toon een reboot van de modem, reboot van de telefoon en de laptop ook geprobeerd maar ook niet helaas. Ook heb ik via watzijnmijnips.nl geprobeerd via de aangegeven IPv4 aangegeven ip adres maar ook dan geen contact. Krijg de hele tijd in beeld Deze site is niet bereikbaar:
Het duurt te lang voordat ip adres reageert.
Laptop en mobiel zitten allebei op het het zelfde ip adres als de Toon.
Wat mij ook opvalt is
Als ik bij de Toon kijk en ik klik op instelling》TSC》mobile login dat waar je gebruikersnaam en wachtwoord kan invullen hij het netjes opslaat als ik op save klik, maar ga ik het tsc menu uit en ik ga er weer in dan zijn die vensters weer leeg van waar je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen. Weet niet of dat normaal is ?
Iemand idee wat er hier mis gaat en wat eventueel een oplossing is zodat ik hem weer via mobiel kan bereiken ?
Ik zit bij ziggo en heb een ziggo connectbox
Software versie van de Toon is 5.49.19
Mobiel is een androi (s22 ultra)
Laptop draait op windows 10.
Met vriendelijke groet,
BakkerNL